To enhance customer service and as step towards Digitalization of banking a new feature ' Missed Call Balance Enquiry ' facilty has been introduced in the bank .The facility will provide the customer to know his/her balance in the account by dailing 87501-87504.

 

if a customer is having multiple deposit accounts , the facility will be extented for any one for his / her deposit accounts only.

 

Please visit your home branch to start this facility.

 

ग्राहकों को बेहतर सुविधा प्रदान करने हेतु तथा डिजिटल बैंकिंग को बढ़ावा देते हुए बैंक द्वारा सभी ग्राहकों हेतु “Missed call Alert ” की सेवा प्रारंभ  कर दी गयी है |

 

इस सुविधा का उपयोग करने हेतु ग्राहक अपने रजिस्टर्ड मोबाइल न. से 87501-87504 पर कॉल कर खाते का बैलेंस जान सकते है|

 

इस सुविधा को शुरू करने हेतु कृपया अपनी शाखा से संपर्क करें |